Orrialdeak

miércoles, 17 de diciembre de 2014

BUKAERA (autoebaluazioa)

Hau izango da blog hontako azken sarrera momentuz.
Baliteke askori azken hitz hau arraroa egitea, baina momentuz esaten dudanean zerbaitegatik da. Hasiera batetik ideia hau oso interesgarria iruditu zitzaidan, denok gure pentsamenduak esateko eta nahi duguna adierazteko leku bat behar dugu eta honelako gauzen bidez era azker, erraz eta dohain batean egin ditzakegu.
Onartu beharra dukat lau hilabete hauetan zehar irakasleari hainbat "arazo" eman dizkiodala arrazoi desberdinengatik (ni barne) baina uste dut hau oso positiboa dela eta hau dela eta lortu direla aim e,aitza onak.
Bukatzeko nire buruaren inguruan ezdaukat zer esan askorik, klaseetan parte hartzen dur beti, ahalik eta zintzoena izaten naiz beti eta lan egiten dut egin beharra dagoenean.
Beraz segurazki bide hau berriro hartuko dut hau egitera derrigortuta ez nagoenean.
Eskerrik asko!

No hay comentarios:

Publicar un comentario